Lue keskustelun säännöt.
JEEEEE!!!! Me saadaan myytyä mein kämppä!!! Tänään tehtiin tarjous!!!! :)
Kommentit (2)
Se ainakin oli kaksio. Muistan, että myyjä täällä kyseli, että onkohan sopiva hinta jne. Se ainakin oli minusta ihan nätti asunto (tv:n yläpuolella oli häälahjaksi saatu taulu). Toivottavasti saitte pyytämänne. Onnea!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
toivottavasti se ei ole se mistä me ollaan haaveiltu..