Kuinka usein käyt suihkussa?
Kommentit (6)
mäkin haluun tietää miksi vain kerran viikossa käyt?
Minä käyn kaksi kertaa viikossa pesulla ja se on riittänyt. Johan tuommosella pesulla menee ihokin rikki.
Hoituvat nopeimmin suihkussa. Hiukset pesen joka toinen päivä.
Ettekö viikottain peseytyvät urheile ollenkaan? Siivoa ja hikoile? harrasta seksiä?
7
lotraan pidempään ja pesen hiukset. Jos joskus jostain syystä joutuu olemaan peseytymättä pari päivää, tulee tosi ankea ja nuhjaantunut olo, vaikka en päällepäin olisikaan likainen tai haiseva.
Vierailija:
Oottepas likasia ihmisiä, kun pitää joka päivä tai jopa useita kertoja päivässä peseytyä... yök!!Minä käyn kaksi kertaa viikossa pesulla ja se on riittänyt. Johan tuommosella pesulla menee ihokin rikki.
Nyt joka toinen päivä, mutta joka päivä teen alapesun ja kainaloiden pesun. Ja kasvot tietysti.