Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne järkevää alkaa yrittää vauvaa tässä tilanteessa?

Vierailija
23.10.2006 |

Minä olen 25, mies pari vuotta vanhempi. Miehellä vielä opinnot kesken, valmistuu ensi vuonna. Itse olen ollut vajaan vuoden töissä. Muutto ehkä edessä ensi tai sitä seuraavana vuonna. Asumme vuokrakämpässä.



Lapsia ei vielä ole, mutta suuri vauvakuume on...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla, joka noin nuorena ensimmäistä lasta alkaa yrittään on asiat noin hyvin.

Vierailija
2/7 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea yritykseen. Toivottavasti teillä tärppää nopeammin kuin meillä ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä elämässä moni aisa tuntuu menevän pilalle/mönkään liian tarkan suunnitelman takia. Ei kaikkea pidä voidakaan suunnitella eikä harkita.

Eli jos on vauvakuume molemmilla, niin ilmanmuuta yrittämään :)

Vierailija
4/7 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa mennä vaan, nyt jos koskaan!

Vierailija
5/7 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eiköhän tuo teiltäkin onnistu:)



Ei lapsi mitään ulkoisia puitteita tarvitse.

Kaksi rakastavaa vanhempaa on jo enemmän kuin monella.



Mutta tämä on varmaan ihan väärä paikka kysellä sopivuttaan vanhemmaksi...

Vierailija
6/7 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän on ihan asiat kunnossa, jos mieskin jo vuoden päästä valmistuu, ei se vauvakaan paljoa aikaisemmin ehtisi syntyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis " ajoissa" , vaikka eihän se nyt mitenkään varmaa ole, että heti tärppäisi. Oma työpaikkani ei kovin vakinainen nyt ole kun toiseen kaupunkiin todennäköisesti muuttaisimme.



Jospa sitä sitten ensi vuoden puolella alkaisi koettaa onneaan.



Oli mukavaa saada myönteisiä mielipiteitä, vaikka tietysti itse joka tapauksessa asian päättäisimme. Kiitos kommenteista!



6 taitaa kyllä olla oikeassa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän