Lue keskustelun säännöt.
Kuinka moni täällä käy/on käynyt parisuhdeterapiassa? ov
07.03.2006 |
Kun hyvin usein tulee vastauksia, että menkää parisuhdeterapiaan. Onko terapiassa käynti hyvinkin yleistä vai onko tämä vain vastaus muiden joukossa kun muuta ei osata vastata?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla