Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Missä Helsingissä hyvä optikkoliike (=tyylikkäitä kehyksiä)?
13.11.2006 |
Tarttis uusia lasit. Onko tietoa kenelläkään, missä olisi hyvä palvelu ja muodikkaita kehyksiä mielellään keskustan alueella?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sitä käyttää mm. Simo Frangen joka ei enää vuosikymmeneen ole saanut lasejaan tavalliselta optikolta (lasimalli Simon ' tavaramerkki' ).
Todella kalliita jo haluat, niin suunnista Eteläespalle Keskusoptiikkaan. En ole käynyt siellä muutamaan vuoteen mutta ainakin silloin vielä niillä oli erikseen vielä sellainen pikkuliike (en muista missä) jossa Sonia Rykiel, Armani yms. kehyksiä jotka maksoi maltaita.