Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vauva 4.5kk kuolaa kamalasti, hampaitako?
05.11.2006 |
On jo lähes 1kk syönyt raivolla käsiään ja n. 3vk on kuolannut paidan märäksi monta kertaa päivässä ja imeskelyt hihat märiksi. Usein oikein valuttaa sylkeä suupielestä. Mutta hampaita ei vaan näytä puhkeavan. Tuttia ei vauva syö,joten voisiko käsien syöminen ja kuolaaminen johtua vaan siitä, kun ei syö tuttia? Esikoisella nimittäin eka hammas tuli vasta 11kk.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ap