Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muistipeli kiva joululahja juuri 2 täyttäneelle? Osaakohan pelata?

Vierailija
13.11.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan kohta. Ja muistipeliä voi harjoitella jo 2-vuotiaana parilla-kolmella kuvaparilla. Sitten vähitellen lisätä niitä kuvapareja mukaan - muuttuu peli siitä vaativammaksi.



Vierailija
2/5 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus (2v2kk) ei osaa vielä pelata muistipeliä, joten pelaamme hänen kanssaan " lottoa" . Laitetaan kortit kuvapuoli ylöspäin ja taapero saa sitten etsiä niille parit. Yleensä laitetaan ainoastaan max 10 paria esille. Esikoinen (5v) oppi pelamaan muistipeliä n. kolmevuotiaana, taisi olla pikkasen alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä siitä on tykätty kun sai 2v jouluna.

Vierailija
4/5 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai näitä uusia kirjoja missä musiikkinappulat&satu,olivat meillä hittejä :D

Vierailija
5/5 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi tuo muistipeli kolmevuotiaalle, mun mielestä



kaksvuotiaalle jotain yksinkertaisempaa, palikoita, palapelejä tms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän