Lue keskustelun säännöt.
Miten turvata vauvan (9kk) nestetarve etelän lomamatkalla?
19.06.2008 |
olemme lähdössä viikoksi Rodokselle ja mukana on 9 kk ikäinen, varsin tempperamenttinen, poika. Mietin, että miten ihmeessä saan hänet tarpeeksi nesteytettyä kun ei kerta kaikkiaan suostu juomaan vettä!! Onko kenelläkään ollut vastaavaa ongelmaa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla