Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te kaikki "elämästä ei tule mitään" -immeiset!

Vierailija
15.07.2008 |

Jos nopea (ja helpohko raha) kiinnostaa, niin ihan oikeasti kannattaa hakea Itellalle töihin! Heiltä ei saa vakipaikkaa, mutta ahdinkotilanteessa lehdenjako- tai lajittelutyö kohentaa taloutta kummasti.



Työssä on huonojakin puolia, kuten työilmapiiri, fyysinen raskaus, yksipuolisuus, paikkoja vain isoissa kaupungeissa jne, mutta kyllä sitä kuukauden-pari jaksaa tehdä!



Eli ei muuta kuin osoitteeseen www.parhaatpostit.fi ja hakemusta täyttämään! Alkupalkka on n.8€/h+lisät, työaika lajittelussa n.4h aikavälillä 14-23, jakelussa n.2-4h/yö.



Tsemppiä!



Terveisin Itellan kesätyöläinen :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo mainoksen lykkäs. Kiitos vaan, mutta mulla on huomattavasti rahakkaampi oikea työpaikka!

Vierailija
2/10 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hyvällä asialla; jos jollaki tällanen tilanne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkupalkka lisineen 12,20 tunti.. Eikä tarvitse edes tehdä yötöitä.

Vierailija
4/10 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aikuiset ihmiset osaa itse etsiä työtä!?



Jos mäkin saan mainostaa kerran? Tulkaa te meille töihin. Työ on vaativaa, mutta siitä maksetaan 4.500 €/kk. Koulutus pitää kyllä olla.



2

Vierailija
5/10 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollista. Ja köyhille annetaankin vain pienituloisia tehtäviä -> köyhät pysyy aina ja ikuisesti köyhinä niinkuin heidän kuuluukin elää, jotta parempituloisilla olisi sijaa ja oikeus kyykyttää ja nöyryyttää heitä.

Vierailija
6/10 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas ap lapsellinen kun kuvittelet että kaikki voisivat mennä itellaan töihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi oikeudenmukaista sellainen, että köyhä tekee 2-4 duunia ja saa puolet siitä mitä joku hyväpalkkainen, joka tekee vain 1 työtä, jos se edes on työtä..

Vierailija
8/10 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten mitä valitatte? Jollekin voi olla hyvä vinkki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen voi olla monta syytä, mutta kyllä mä ainakin kävin kouluni ja revin itseni ruvelle töissä ihan vaan rahan takia.

Vierailija
10/10 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan koulutusta edellytetään ja minkä tasoista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä