Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun aikuiset puolustelee valintojaan perusteella "mulla on vaan tää yksi elämä"

Vierailija
30.06.2008 |

pettää puolisoaan, eroaa heppoisin perustein, muuttaa jatkuvasti, reissaa paljon ilman lapsia ymym. usein peruste on "Mulla on vaan tää yksi elämä ja mulla on oikeus olla onnellinen".

Niin, KAIKILLA on vain yksi elämä. Myös niillä lapsilla joiden elämä ehkä menee sekaisin vanhempien hullujen päätösten takia. Lapsillakin on oikeus olla onnellisia ja elää turvallinen onnellinen lapsuus. Sitä lapsuutta kun ei nimenomaan ikinä saa elää uusiksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka näin sanovat, EIVÄT ole kasvaneet aikuisiksi.

Vierailija
2/2 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lapseton sinkku, toi sanonta on ihan totista totta, mutta siinä vaiheessa kun tekee lapsia, ottaa vastuun myös heidän elämästään! Ei siinä vaiheessa voi enää tehdä päätöksiä "mutku mä haluuuun" -periaatteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan