Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako muuttaa Loviisaan?

Vierailija
10.08.2008 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää niin idylliseltä paikalta...

Vierailija
2/5 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastat kauppakeskuksia: Lindeksiä, Mäkkäriä tai Amerikkaa.... älä muuta.

Jos tykkäät kauniista taloista, verkkaisesta elämästä, siedät ankeutta ja hiljaisuutta talvisin, niin muuta.

Ihmisiä on vähän ja anonymiteetti on olematon. Siinähän on luonnollisesti hyvät ja huonot puolet. Siihen voi ottaa vaikka linjan "tutut tuntee ja vieraista ei ole väliä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sitä ei myönnetä. Oletko ajellut Loviisan läpi? Kovin on hiljaista, kuollut mesta

Vierailija
4/5 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiinni siitä, mitä asuinpaikaltaan toivoo. Tosin Loviisasta pääsee nopeesti Kotkaan, Porvooseen ja Helsinkiin, eihän se missään Siperiassa ole.

Ja se ydinvoimala, olen itse asunut Loviisassa 15 vuotta ja edelleen olen ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa enkä hohda vihreää valoa öisin... Kaverit perheineen asuu Loviisassa ja ihan normaaleita niidenkin lapset on kaikin puolin.

Kaunis kaupunki Loviisa on, se on ihan tosi ja ihania taloja sieltä löytyy. Vieläpä kohtuulliseen hintaan. Pitää sitten miettiä sitä, kestääkö asua pikkukaupungissa. Ja koska Loviisa on kaksikielinen kaupunki, siellä ollaan edelleen jonkin verran "kahden kerroksen väkeä" eli suomenkielisillä ja ruotsinkielisillä on jonkin verran omia kuvioitaan.

Vierailija
5/5 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida. Jotain tököttiähän sieltä öljynjalostamon piipuistakin tulee ilmaan. Ehkä se on 100 kertaa parempaa tököttiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi