Lue keskustelun säännöt.
Saavatko lapsesi olla parvekkeella keskenään? MIssä iässä?
17.06.2008 |
Asumme ensimmäisessä kerroksessa. Hetkeksi olen jättänyt, vanhempi 4 nuorempi 2. En luonnollisesti pidemmäksi aikaa ja valvovan silmän alla.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
toki jos ollaan paikassa missä ei ole lasitusta, en jätä yksin ollenkaan vaan olen itse heidän kanssaan silloin