Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallisen sinkkumiehen elämää

Vierailija
09.04.2023 |

Tulee pian 2 vuotta täyteen ilman seksiä. Viime kertaa edelsi 3 vuoden kuiva kausi

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valinta. Muistuttaisin että myös sooloseksi on seksiä.

Vierailija
2/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä seksikerrasta 33 vuotta. 

Rakastuin mä luuserin. 

Voitin! 

Ehkä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se sit mitä haluat.

Kerron oman läpän ilman mitään kehuskelua. Kun erosin vaimostani ja aloin nauttia elämästäni. Itellä ei ole ollut koskaa ongelmaa saada naisia ja seksiä. Sinkkuna painin oikeastaan koko aika. Sitten tuli stoppi. En enää jaksanut sitä touhua. Kun aloin miettiä, että miksi edes teen niin, että täysin ventovieras nainen herää aamulla vierestä jne. Kun en saanut irti siitä mitään. Lopetin sen. Vetelen hanskaan ja onhan miehillekin noita leluja jne. Ei se pelkkä seksi ole kuitenkaan se juttu loppujen lopuksi.

Kun aloin miettiä suhdetta. Menin deiteille naisen kanssa. Oli ok, mutta silti alko jotenkin ahdistaa. Se ahdistus tuli siitä, että pitäs alkaa taas aikatauluttaa omaa elämää toisen mukaan, koska sitä parisuhde on. En ollut valmis. Sanoin naiselle, että en ole valmis jatkamaan, vaikka sinussa ei ole mitään vikaa todellakaan. Mutta haluan elää itselleni ilman kalenteria.

Jos mietit, niin tarviitko edes mitään tollasta.

Mä en tarvitse. Puhun vaan omista fiiliksistä, mutta kysyn tarvitko oikeasti. Oletko valmis siihen, että nyt pitäs taas lähtee jonnekin jonkun luo tai joku tulee sun luokse.

Katot lätkää tai fudista, niin luuris piippaa. Tuu vai tuunko mä. Eihän se käy just silloin, kun on hyvä peli kesken.

Vierailija
4/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks se sit mitä haluat.

Kerron oman läpän ilman mitään kehuskelua. Kun erosin vaimostani ja aloin nauttia elämästäni. Itellä ei ole ollut koskaa ongelmaa saada naisia ja seksiä. Sinkkuna painin oikeastaan koko aika. Sitten tuli stoppi. En enää jaksanut sitä touhua. Kun aloin miettiä, että miksi edes teen niin, että täysin ventovieras nainen herää aamulla vierestä jne. Kun en saanut irti siitä mitään. Lopetin sen. Vetelen hanskaan ja onhan miehillekin noita leluja jne. Ei se pelkkä seksi ole kuitenkaan se juttu loppujen lopuksi.

Kun aloin miettiä suhdetta. Menin deiteille naisen kanssa. Oli ok, mutta silti alko jotenkin ahdistaa. Se ahdistus tuli siitä, että pitäs alkaa taas aikatauluttaa omaa elämää toisen mukaan, koska sitä parisuhde on. En ollut valmis. Sanoin naiselle, että en ole valmis jatkamaan, vaikka sinussa ei ole mitään vikaa todellakaan. Mutta haluan elää itselleni ilman kalenteria.

Mä en tarvitse. Puhun vaan omista fiiliksistä, mutta kysyn tarvitko oikeasti. Oletko valmis siihen, että nyt pitäs taas lähtee jonnekin jonkun luo tai joku tulee sun luokse.

Katot lätkää tai fudista, niin luuris piippaa. Tuu vai tuunko mä. Eihän se käy just silloin, kun on hyvä peli kesken.

Minulla on lapset vuoroviikoin enkä todellakaan etsi parisuhdetta. Sitä irtoseksiä tai fwb olisi silti kiva saada vähän useammin

T ap

Vierailija
5/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks se sit mitä haluat.

Minulla on lapset vuoroviikoin enkä todellakaan etsi parisuhdetta. Sitä irtoseksiä tai fwb olisi silti kiva saada vähän useammin

T ap

Seeking

Vierailija
6/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen sinkkumies ole yksilö jolla on oma tarinansa. "Tavallista" ei oikein ole olemassa. On ihan eri olla sinkkumies 500hlö kylässä kuin isossa kaupungissa.

Itse on 49v ja naimisissa, mutta todella vaikea kuvitella ettei seksiseuraa löytyisi jos jäisin sinkuksi. Harvoin käyn ulkona, mutta aina tulee joku kiinnostunut nainen juttelemaan/pokaamaan. Tosin: Käyn vain bileissä/tapahtumissa joissa jokaisen kanssa on minimissään yhteistä se että olemme siellä. Varsinkin paikat joihin tullaan kutsuttuna takaa naisille sen että saavat bilettää rauhassa koska kusipäitä (joita perusbaarit on ihan täynnä) ei niihin kutsuta.

Tosin tulee naiset pokaamaan ihan perusbaareissakin ja veikkaan sen johtuvan siitä etten ole kusipää. Sillä erottuu joukosta.

Vierailija
7/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut seksiä kesän 2019 jälkeen ja tosi harvoin ennen sitäkään. Olen täysin sopetunut olemaan ilman, sooloakin vain muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
8/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen siitä saa kun lihoo eikä pese hampaitaan.

Olin eron jälkeen elämäni parhaassa fyysisessä kunnossa mutta eipä se mitään auttanut. Irtoseksin/fwb saaminen tuntuu olevan lähes mahdotonta. Ennen avioliittoa sinkkuna tuli kyllä harrastettua oikein kunnolla mutta nyt on tinder ja naisilla on äärettömästi mahdollisuuksia. Ei siinä tavalliselle miehelle jää mitään

Vierailija
9/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi harrastaa intiimisuhteita kun naiset haisee

Vierailija
10/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Last time 2007.

Vierailija
11/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta!

Vierailija
12/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista saa naisia jos et ole kovin kännissä.

Vierailija
13/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta!

Ei naiset laihaa miestä huoli.

-eri

Vierailija
14/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta kirjoitti:

Baareista sai ennen tinderiä naisia. Ei saa enää. Basrinaisetkin valitsevat tinderistä illan panonsa

Vierailija
15/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma valinta. Muistuttaisin että myös sooloseksi on seksiä.

Eikä ole, se on masturbointia.

Vierailija
16/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta kirjoitti:

Baareista sai ennen tinderiä naisia. Ei saa enää. Basrinaisetkin valitsevat tinderistä illan panonsa

Saa edelleenkin ihan helposti.

Naisten vakio avaus: Moi, näytät kiinnostavalta tyypiltä, haluatko lähteä joskus vaikka kahville?

Suomeksi: Haluatko lähteä panemaan.

Vierailija
17/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla onneks löytyy. Saa valita upean mallitytön seurakseen. Onneksi näin. Muuten perus miehillä ei ole tässä maailmassa mitään ihmisarvoa. On todennäköisempää voittaa päävoitto lotossa kun löytää seuraa ilman rahaa. Uskon kuitenkin, että seuraavassa elämässä tämä on toisinpäin. SItten on miehet meidän aika saada seksiä jopa ilman rahaa ! 

Omat kokemukset upeista mallitytöistä: Huonoja sängyssä.

Jos oma rima on että kelpuuttaa vain upeat mallitytöt, niin se ongelma on omien korvien välissä.

Vierailija
18/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voi harrastaa intiimisuhteita kun naiset haisee

Silliltä?

Vierailija
19/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vituttaa kun on miehen kanssa ollut yli 20 vuotta, ja viime vuosina on saanut seksiä ehkä 3-4 kertaa vuodessa. En minä tälläistä halunnut. Minä en ole vielä viittäkymmentäkään. Seksi on yleensä tosi hyvää kun sitä on. Miehellä on sairauksia, lääkityksiä joka lähtöön ja masentunutkin ollut varmaan vuosia, nyt vasta hiljattain sen lääkärillä myönsi kun teki testin. Ymmärrän kyllä sen, että seksi ei ole mielessä, mutta se taas pilaa mun elämän kun mun seksuaalisuus ja naiseus torjutaan ja eipä kauheasti tee enää munkaan mieli, tekis mieli vaan lähteä. Parempi yksinkin kuin tuon ihmisen kanssa joka ei ole enää sama kuin se johon aikoinaan rakastuin ja sitouduin. Mies sanoo että rakastaa mua, mutta ei tämä kidutus siltä tunnu.

Vierailija
20/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli eron jälkeen ensin useamman kerran seksiä vuodessa parin vuoden ajan, sitten harvemmin parin vuoden ajan, ja nyt viime kerrasta on 1,5 vuotta, enkä enää edes hae seksiä. Olen tajunnut, että nautin elämästä ilman sitäkin vähintään yhtä paljon. Ehkä joku saantiraja tuli täyteen kohdallani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi