Lue keskustelun säännöt.
nro 5 jatkaa
04.11.2006 |
En ymmärrä niitä, jotka pitää kissojaan vapaana taajama-alueella. Meillä monta kissaa, jotka vain sisällä tai kiinni ulkona.
Jos tyhmä omistaja haluaa antaa lemmikkinsä vapaana juosta ulkona, se on hänen asiansa.
Jos tapaat omista nurkista eläimen, ota yhteyttä eläinsuojeluun tms.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla