Lue keskustelun säännöt.
Minkälaisia vaatteita käytätte helteillä baarissa?
03.07.2015 |
Mitä laitatte päälle kun lähdette viihteelle kesällä?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos on tarkoitus istua vaan terassilla ja tosi kuuma nii shortsit ja siisti toppi. Jos tarkoitus mennä oikein bilettään, niin sitten mekko tai farkut ja paita.
No mä en mee baariin helteillä. Siellä on sitten aivan helvetin kuuma, että en suosittele