Onko tämä kuva MFF-Lauran hautajaisista?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 01:06"]On varmaan Sharonin kotoota.
[/quote]
Näyttää kyllä samalta, kuin hautajaistilaisuuksien muistopöydät, joissa on juurikin aina menehtyneen valokuva + kukkia tms.
Sharon huomiohuoraa lauran kuolemalla. Perus.
voi laura <3 :( ei tätä vaan pysty tajuamaan
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 01:12"]Sharon huomiohuoraa lauran kuolemalla. Perus.
[/quote]
Eivätkö he sitten olleet muka ystäviä, vai miksei voi tuollaista kuvaa laittaa ilman, että se on huomiohuoraamista?
Piti vanha keskustelu sit nostaa noin turhan kommentin takia...
On hautajaisista
Vierailija kirjoitti:
Mihin hän kuoli?
Teki itsarin. Sen kuolema kosketti aivan helvetin montaa ihmistä. Moni sen seuraaja sano, että vaikka ei ole ikinä tavannut tai nähnyt livenä, niin se tuntu läheiseltä ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin hän kuoli?
Teki itsarin. Sen kuolema kosketti aivan helvetin montaa ihmistä. Moni sen seuraaja sano, että vaikka ei ole ikinä tavannut tai nähnyt livenä, niin se tuntu läheiseltä ihmiseltä.
Suomessa on helppo masentua.
Sitä se lääkkeiden väärinkäyttö teettää. Ihan sairaat määrät lääkkeitä söi lopussa, teki niistä ihan blogipostauksen. Ilmeisesti eri yksityislääkäreiltä hankittuja, sellasilla määrillä hevonenkin nukkuisi.. Harmi, ettei saanut apua ajoissa. Laura oli upea.
On varmaan Sharonin kotoota.