amk ryhmähaastattelu
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:01"]
Istutaan ryhmänä ringissä ja keskustellaan annetusta aiheesta. Nopeat syövät hitaat, äänekkäämmät ja sosiaalisemmat voittavat tämän pelin. Kun hiljainen ja ujo saa sorvattua mielessään jonkun fiksun kommentin, joku muu on jo sanonut saman tai ollaan jo siirrytty asiassa eteenpäin.
[/quote]
eikö tuo ole keskutelu eikä haastattelu?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:01"]
Istutaan ryhmänä ringissä ja keskustellaan annetusta aiheesta. Nopeat syövät hitaat, äänekkäämmät ja sosiaalisemmat voittavat tämän pelin. Kun hiljainen ja ujo saa sorvattua mielessään jonkun fiksun kommentin, joku muu on jo sanonut saman tai ollaan jo siirrytty asiassa eteenpäin.
[/quote]
eikö tuo ole keskutelu eikä haastattelu?
[/quote]
Haastattelun nimellä olen tuollaiseen joutunut. Silloin keskustelun aiheena oli, että millaiset henkilöt sopivat alalle ja millaiset ominaisuudet ovat huonompi juttu.
Istutaan ryhmänä ringissä ja keskustellaan annetusta aiheesta. Nopeat syövät hitaat, äänekkäämmät ja sosiaalisemmat voittavat tämän pelin. Kun hiljainen ja ujo saa sorvattua mielessään jonkun fiksun kommentin, joku muu on jo sanonut saman tai ollaan jo siirrytty asiassa eteenpäin.