Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet erikoistuvat gynegologiaan?

Vierailija
23.06.2015 |

Tuntuu, että omalla kohdalla on useimmiten ollut miesgynejä kuin naisia, jotka tekevät niitä hommia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuden vuoden koulutuksen jälkeen se on kolo kun kolo. Vähän sama kun kysyisi miksi mies opiskelee hammaslääkäriksi.

Vierailija
2/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö? No, mitäs luulet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolinen erikoistumisala.

Vierailija
4/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgian puolelle on tunkua niin pääsee gynen puolella myös leikkaamaan

Vierailija
5/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoislääkäreissä tuntuu muutenkin olevan enemmän miehiä. Ehkä miehet vain tykkäävät erikoistua?

Ei kukaan gyneksi opiskele pervouttaan - tai sitten voisi yhtä hyvin pervoilla korva- tai nenälääkärinä. Gyneily on vähän muuta kuin 1800-luvun hysterian hoitoa.

Vierailija
6/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tietämättömät sais kysellä, miksi, miksi? Meidän kolmivuotias tekee tuon tasosia kysymyksiä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OYS:ssa valtaosa naisia gynenä

Vierailija
8/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se vielä että ovat kovakouraisia. Kipeää käy.kahden tonkittavana ollu ja enää en mene. Naisvihaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tuottoisa ala: yksityisklinikoilla ramppaa terveitä naisia vuositarkastuksessa, koska niin on uskoteltu että pitää tehdä.

Vierailija
10/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokemusta useasta kymmenestä eri gynestä, miehiä ehkä 5 tai 6. Miesgynet olleet just niitä helläkätisimpiä ja empaattisimpia. Hyvin asiallisia ja asiantunteva myös.
Pari nuorta naisgyneä huutanut ja runnonut, itkien sujui ne käynnit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 09:01"]

Ja se vielä että ovat kovakouraisia. Kipeää käy.kahden tonkittavana ollu ja enää en mene. Naisvihaa?

[/quote]

Isomunaiset miehet --> naisvihaa?

Tuiman näköiset miehet --> naisvihaa?

Mies jättää vaimonsa --> naisvihaa?

Mies tekee sopimatonta --> naisvihaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä