Lue keskustelun säännöt.
sängyssä
10.03.2015 |
Hyi. Rakasteltiin mieheni kanssa äsken. Mitähän noi naapurit ajattelee? Saatika muut. Ei käytetty edes ehkäsyä. Aivan kauheeta
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oletteko meidän naapurit? Lasku tulee huomenna. Tippu nimittäin tuo lasinen norsu. Saatana!
Oliko iso? Se norsu siis? Tuliko paljon siruja? Kerro.
Olette vastuuttomia rietastelijoita.