:--DD sain tänään kuulla et jotkut tienaavat yhä alle 5000e/kk
Kommentit (23)
Täällä haisee grillatulta PROVOLTA
Ei vittu mä repeen kahtia! Huh siunakkoon että mä tienaan vähän! Alle 5000€. Kai mut pitäs pistää hirteen.
Mistä sait moista potaskaa kuulla Ap? Kaikenlaisia valheita sitä leviää nykyisin.
Huono, yritä vähän enemmän. Liian ilmeinen.
Joo en mäkään tajua. Mistä ap kuulit? Mä en tiedä yhtäkään!
Siis ou mai gaad, ei oo totta! Siis mä niin nyt repeilen täällä! Kauheita luusereita! ÄKSDEE!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:52"]Mistä sait moista potaskaa kuulla Ap? Kaikenlaisia valheita sitä leviää nykyisin.
[/quote]Mua kanssa kiinnostaa! Ei kannata uskoa kaikkea mitä lehdissä kirjoitellaan. Vähän suodatusta nyt nainen!!
Tienaan 877e. Kuussa ja siitä menee verot pois.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:57"]
Mä tienaan vaan 4999€...
[/quote]
Mee pois köyhä!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:57"]
Mä tienaan vaan 4999€...
[/quote]
Mee pois köyhä!
[/quote]
:(
Äh, tosi heikko yritys. Ja kulunut aihe. Seuraava...
Ei taida opiskelut aina auttaa, varsinkaan jos ei työllisty lainkaan.
Niin no huomattavasti nolompaa on sun tyhmyys ja tietämättömyys kuin se, että joku tienaa alle 5000e :) olispa hirveetä olla noin urpo!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 18:03"]
Niin no huomattavasti nolompaa on sun tyhmyys ja tietämättömyys kuin se, että joku tienaa alle 5000e :) olispa hirveetä olla noin urpo!
[/quote]
tunteisiin
XD
Hhmm... keskituloinen on sellainen joka tienaa n. 3500€/kk. Joten aika reilusti yli puolet ihmisistä tienaa alle 5000€, minä en tunne ketään joka tienaisi noin paljon, ja tunnen kyllä sellaisia jotka ovat opiskelleet pitkälle.
Siis lol :D kävelis vaa sossuu, kuulin et sielt saa joku 6000€ kuussa.
:--DD