no vähä hämmästyin, kun kuulin, että ukollani on homosuhde veljeni kaa!!
Ovat hyviä kavereita olleet iät ja ajat. Yhteiset harrastukset ja menot. Nyt kärähtivät sitte ja oli pakko kertoo totuus. Yhteisillä mettäreissuilla ja lomamatkoilla ovat kuulemma paneskelleet toisiaan aikansa kuluksi, kun eivät ole halunneet mennä vieraisiin naisiin. No, onhan se hyvä että ovat uskollisia vaimoilleen, mutta jotenkin tää pännii. Oonko liian tiukkapipo?
Kommentit (7)
niuhoja. Anna oikien pitää hauskaa ja lopeta kyttääminen.
miksi eivät naineet puunkoloa, sitä pehmustettua, tai samalla vaikka koiran takapuolta siinäkin on reikä, yöks
eikö kaikki miehet sitten tee noin (paitsi tietty ne, jotka paneskelevat muita naisia)?
Vierailija:
...paneskelleet toisiaan aikansa kuluksi, kun eivät ole halunneet mennä vieraisiin naisiin. No, onhan se hyvä että ovat uskollisia vaimoilleen...
Kyllähän ne miehet aina paneskelevat toisiaan _aikansa kuluksi_, kun ei naisia ole mukana. Löysennä siis vähän sitä pipoa!