Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elääkö ihmiset oikeesti noin??

Vierailija
29.08.2006 |

Olen tossa parin viikon ajan tutustunut hiekkalaatikolla uusiin naapureihin.

Tänään sain kutsun päiväkahville erään luo.

Heillä 2 muksuA MYÖS.



hEILLÄ OLI AIVAN JÄRKYTTÄVÄ SOTKU!!! :x



En nyt puhu mistään hiekasta eteisestä, tai leluista lattialla- niitä löytyy itseltäkin.



Mutta keittiö...

Monen päivän tiskit kasassa altaassa, vaikka tiskikone löytyy.

Aamupalapuurolautaset ja vissiin eiliset sotkut vielä pöydällä.

Siis ihan oikeesti saastaiset lattiat.



Vessakin oli sellaisessa kunnossa, etten kyllä toiste käy.

Vessassa ei paperia, eikä käsipyyhettä.

Lasten potat puolillaan pissaa, ja kakkapökäleet lillumassa toisessa potassa :x :x



Mä en voi käsittää kuin joku voi elää noin. Ei meilläkään ikinä paikat kiillä, siitä pitää muksut ja koiruus huolta.



Mut niin, elääkö ihmiset tosiaan näin???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltäs näytti??? Varmaan hekin ihan hengittivät jne...

Vierailija
2/8 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sille tulee jotenkin sokeaksi...

Tai sitten joitan ei vain sotkut haittaa?

Kyllä silti uskallan väittää että ajanpuutteen vuoksi ei ole pissat potissa ja vanhat puurot lautasilla yms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain olla siivousihmisiä. Mä en kyllä silloin kehtaa ketään vierasta kahville pyytää. Meillä on niin kamalasti tavaraa, että ovat siksi aina sotkussa ja levällään.

Vierailija
4/8 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä perussiisteys pitää olla. Siis vaikka ei ikkunoita pesisikään joka vuosi tai seiniä, mutta kyllä päivittäiset asiat pitää hoitaa esim. juuri tiskit.



Vierailija
5/8 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaista saa olla, mutta ei pas**sta!



Mutta, ei niin sekaista, ettei mahdu talossaan liikkumaan. Tai tavarat häiritsevät normaalia elämää, esim. sohvalle ei mahdu istumaan.



Hyi!

Vierailija
6/8 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että millaset ihmiset ei edes illalla siivoa tiskipöytää, vaan aamulla voi olla vielä edellisen päivän sotkut haisemassa. Ja nyt kun on syksy niin pikkukärpäsiä lentelee siinä jätevuoren ympärillä. Yök!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Sekaista saa olla, mutta ei pas**sta!

Mutta, ei niin sekaista, ettei mahdu talossaan liikkumaan. Tai tavarat häiritsevät normaalia elämää, esim. sohvalle ei mahdu istumaan.

Hyi!

..ettei siellä kukaan ole siivonnut sen jälkeen. Mä hoidin huushollin kun asuin kotona. Oikeesti, keittiö on pöytätasosta 20 cm täynnä tavaraa, lattiat samoin, altaassa lilluu limaisessa vedessä astioita.. olkkariin ei mahdu istumaan, varoen pitää kävellä. Saunaan ei voi mennä saunomaan kun sinne on sullottu kaikkee roinaa.. yäh! 2 aikuista!!

Arvatkaa käydäänkö tiuhaan mummolassa? no ei...

Vierailija
8/8 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, inhottaa itseäkin, mutta kun ei niitä astioita jaksa jatkuvasti raivata. mutta jos vieraita on tulossa niin silloin on kyllä keittiökin siisti. yleensä. yllätyskahvittelijat on sitten asia erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän