Lue keskustelun säännöt.
Miten vilkaan lapsen päiväkodin aloitus on sujunut?
29.08.2006 |
Meillä 2.3v todella eloisa ja vilkas lapsi (ei puhu juurikaan, ymmärtää aika hyvin puhetta). On kiltti, ei siis lyö ketään tai töni tai muuta. Mutta saattaa kiipeillä pk aidalla ja mietin myös että saattaa pyrkiä karkuun jne.
Itse olen aika piipussa tuon lapsen kanssa kun minulla on toinen lapsi erityislapsi, että harkitsen töihin menoa ihan sen takia, että saisin jotain " omaakin" . Tukiverkkoa meillä ei ole ja mies matkustaa paljon, joten kaikki kasaantuu minulle.
Miten teillä on mennyt joilla on eloisa lapsi aloittanut tarhan?
Kiitos kokemuksista!
Kommentit (2)
Tällöin pitävät vielä tarkemmin silmällä, toivottavasti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mietityttää kovasti koska esikoiseni oli tosi rauhallinen ja hoitajien " lellikki" , joten tuleeko tästä kuopuksesta sitten silmätikku : (
-ap