Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tekosyysi?
25.11.2014 |
http://www.stara.fi/2014/11/24/tassa-poseeraa-kuuden-lapsen-aiti-et-usko-silmiasi/
Mikä on teidän tekosyynne näyttää syöpäiseltä sialta jo yhden jälkeen?
Kommentit (3)
Toi äiti on ollut kunnossa jo ennen raskauksia, miksei myös niiden jälkeen?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mikä on sinun tekosyysi haukkua muita ihmisiä? Älyn puute?
T. Kahden lapsen timmissä kunnossa oleva äiti
Alue: Aihe vapaa
Mä en käy salilla.
T. Viiden lapsen äiti, jolla ei ole koskaan ollut vain yhtä lasta