Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8 viikkoinen valvonut viimeiset 9 tuntia. Nukutusvinkkejä? ev

Vierailija
18.09.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi valvoo, onko huono olo/kipuja? Vai muuten vain pirteä?

Vierailija
2/10 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos on vatsavaivoja, niin ei toimi, mutta jos vauva muuten ihan kunnossa, niin älä turhaan hyssyttele sylissä tai vastaavaan vaan laita maha täynnä ittekseen petiin pötköttelemään ;) Kyllä se sinne nukahtaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukahtaa aina viimeistään tuohon

Vierailija
4/10 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo vaunut/rattaat sisälle, laita vauva niihin ja heijaa uneen. me ollaan nukutettu meidän lapset melkein kokonaan vaunuissa alle puolivuotiaina.



tai sitten nukuta kantoliinaan jos omistat sellaisen.

Vierailija
5/10 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnalla saa hysteerisen huutokohtauksen.

Vierailija
6/10 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun vauva itki aina aamu viiteen saakka kun raukka oli yliväsynyt ja maha kipee :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene makoilemaan vauvan kans sänkyyn...jutelkaa vaikka vähän....ja silittelet jne...kyllä se siihen nukahtaa. jos on tosiaan kipeä kannattaa alntaa särkylääkettä tai käyttää päivystyksessä!

Vierailija
8/10 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänkyyn vierekkäin ja vaikka silittelet selkää samalla? Ja vaikka jotain rauhallista musiikkia hiljaiselle soimaan ja kunnolla hämärä huone... Vauva on varmasti jo niin yliväsynyt, että huutaa ihan kaikelle, mutta tuossa asennossa se tuntisi olonsa turvalliseksi, vaikka olo olisikin kurja ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan otin peiton alle viereen. Kohta rauhottui tissille ja naureskeli. Nukahti nyt viimein. Harvoin menee näin pitkäksi, vaikka kaikki päivät tätä onkin. Koliikkia luultavasti. Neuvolasta oli neuvo vain kestää.

ap

Vierailija
10/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin jo ihan tosissani aivovaurion ja muun pahemman häiriön mahdollisuutta, vastasyntyneen aivot kun tunnetusti tarvitsevat lepoakin. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut eikä tapaus toistunut. Muistan silti, miten peloissani tuijotin kelloa ja tissillä iloisesti imuttelevaa pikkuistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi