Lue keskustelun säännöt.
Tulipa tyhjä ja apea olo. :´(
04.09.2006 |
Vaikka en häntä henkilökohtaisesti tuntenutkaan, tuntuu silti että maailma on nyt paljon tyhjempi paikka! Kuka nyt ajaa eläinten asiaa?
R. I. P.
Steve Irwin
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaikka touhu olikin todella tyhmänrohkeaa, Crocodile Hunter oli meidän suosikkimme! Animal Planet on päällä melkein koko ajan. Sääli hänen perhettään, etenkin lapsia, jotka ovat vielä niin pieniä!
Vierailija: