Lue keskustelun säännöt.
Piristäkää mua, oon yksin kotona juhannuksen !
20.06.2014 |
muu perhe lähti mökille. Itse en tahtonut, sillä en jaksa flunssaisena todistaa taas niitä perinteisiä känniörvellyksiä, syödä kylmää makkaraa ja nukkua 2 cm paksulla patjalla hyttysten syötävänä. :(
Tänään oon siivonnut, käynyt koiran kanssa agilityhallilla ja lukenut. Nyt alkaa tylsyys iskeen, mitä tässä tekis?
Kommentit (6)
No et sentään haudo itsaria toisin kuin moni muu juuri nyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Keksit kaikenlaisia älyttömiä avauksia, niin siinä se juhannus menee kuin siivillä.
Kai löytyy kirjoja. Itse oon landella. Ei viitsitä lämmittää rantasaunaa.
Ilta menee aivan varmasti tyhjänpäiväisiä keskusteluja käydessä. Eikö ole aamulla krapula. Ehkä vähän tyhjä olo.
piristän, tylsyys parempi kuin vitutus