Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piristäkää mua, oon yksin kotona juhannuksen !

Vierailija
20.06.2014 |

muu perhe lähti mökille. Itse en tahtonut, sillä en jaksa flunssaisena todistaa taas niitä perinteisiä känniörvellyksiä, syödä kylmää makkaraa ja nukkua 2 cm paksulla patjalla hyttysten syötävänä. :(

Tänään oon siivonnut, käynyt koiran kanssa agilityhallilla ja lukenut. Nyt alkaa tylsyys iskeen, mitä tässä tekis?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

piristän, tylsyys parempi kuin vitutus

Vierailija
2/6 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sentään haudo itsaria toisin kuin moni muu juuri nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksit kaikenlaisia älyttömiä avauksia, niin siinä se juhannus menee kuin siivillä.

Vierailija
4/6 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on hyvä pointti.

Vierailija
5/6 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai löytyy kirjoja. Itse oon landella. Ei viitsitä lämmittää rantasaunaa.

Vierailija
6/6 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta menee aivan varmasti tyhjänpäiväisiä keskusteluja käydessä. Eikö ole aamulla krapula. Ehkä vähän tyhjä olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi