hindulais--jamakalais-savolais-saameilaiselle lapselle nimi?
Kommentit (68)
Liian vaikea kysymys, ihan joudutte itse ratkaisemaan!
Mikset kerro, onko tyttö vai poika? Se olis kyllä aika olennainen tieto.
Tyttö tai poika, molemmille ehdotuksia. Unohtui mainita, että esi-esi-isä on alunperin afrikasta ja hänen nimensä on Kunta Kinte. Pitäisikö tuo huomioida jotenkin? Jos etunimi olisi Kunta, jos poika?
Lapissa on paljon kuntia, esim. Rovaniemen Maalais-Kunta olis kiva nimi.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:36"]
Jomppa-Jamal Shamaani Ramadan
[/quote]
Miksi hindulaiselle Ramadan? Muslimien juhlan nimi, outoa olis mun mielstä.
Onko lapsi tyttö vai poika?
Brahma Bob Pertti Nuuk
Shiva Marley Pirjo Unna
Ai sori, ap vastasikin jo tuohon sukupuolijuttuun. En ehtinyt lukea. T.13
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:48"]
Onko lapsi tyttö vai poika?
Brahma Bob Pertti Nuuk
Shiva Marley Pirjo Unna
[/quote]
Nää on hienoja, mutta Suomessa saa olla vain kolme nimeä, joten jotain pitää yhdistää. Ap.
Anala-Nunnukalailai- Joujou- Ierikka.
Kaamos Arska Kingston Brahman
Inari Goa Sateenkaari
Hosni Mubarak
Shiva Erkki
Pojalle: Jointti Pössy Kuutamo
Tytölle: Queen Biatch Sanonpakuitenkin
Perttu.