Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikös pumppupulloissa olevasta käsidesistä haihdu alkoholit ilmaan?

Vierailija
03.03.2014 |

Tuli vaan mieleen kun joskus vuosi sitten ostin kotiin ison pumppupullon, että onkohan tuolla enää mitään virkaa. Kun eikös sen pumpun kautta haihdu kaikki alkoholit pois, kun ei sitä saa mitenkään kiinni? Ja sitten jos ei oo tarpeeksi alkoholia niin ei kai se enää desinfioikaan mitään?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän