Lue keskustelun säännöt.
AMK eli ammattikorkeakoulu ehdolla turhakkeeksi
27.06.2026 |
Onko teillä kotona AMK:n käynyt tai oletko käynyt itse? Ja onko se ollut kovassa työkäytössä vai jäänyt nurkkaan keräämään pölyä ja kaduttamaan koulutuksena?
Kommentit (2)
On. Kadun sitä hetkeä kun ehdotin tätä lapselleni. Itken öisin ja herään aamuisin ahdistukseen. Voi miksi lapsestani tuli AMK:n käynyt turhake eikä hän mennyt opiskelemaan diplomi-insinööriksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ole. Onneksi. T:DI