Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK eli ammattikorkeakoulu ehdolla turhakkeeksi

Vierailija
27.06.2026 |

Onko teillä kotona AMK:n käynyt tai oletko käynyt itse? Ja onko se ollut kovassa työkäytössä vai jäänyt nurkkaan keräämään pölyä ja kaduttamaan koulutuksena?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Onneksi. T:DI

Vierailija
2/2 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kadun sitä hetkeä kun ehdotin tätä lapselleni. Itken öisin ja herään aamuisin ahdistukseen. Voi miksi lapsestani tuli AMK:n käynyt turhake eikä hän mennyt opiskelemaan diplomi-insinööriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi