Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän pian 2v ei halua nukkua päiväunia!

Vierailija
17.09.2006 |

poika on ollu reilun tunnin sängyssä eikä nuku! yhtenä päivänä oli 2 tuntia sängyssä ja hain pois eli ei siis nukkunut koko päivänä. kyllähän ton ikäiselle kuuluu päiväunet!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kait ne väkisin nuku? Meidän 3,5v on nyt alkanut tekemään tuota. Tuolla parasta aikaa höpöttelee makkarissa ja ei nukahda sitten millään.

Vierailija
2/4 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5v poikani kokeilee uhmakkaasti ettei tarvitsisi nukkua päikkäreitä. Toisinaan ei nukukaan,mutta pääosin äiti voittaa päikkäritaistelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ei enää millään, viikon kai yritin väkisin nukkumaan ja kärräsin tunninkin huutavaa lasta :( sitten annettiin olla. Hoitoon mennessä 2-vuotiaana ei nukkunut päiväunia aluksi vaan lepäili pph:n sohvalla mutta alkoi sitten nukkua niinkuin muutkin. Nyt kohta 3v ja nukkuu taas päiväunet kotonakin.

Vierailija
4/4 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään taisteluja ole tarvittu. Jos lapsi ei nuku niin ei nuku. Äiti tietenkin menettää silloin oman lepohetkensä. Lapset ovat olleet ihan pirteitä ilman päiväunia.