Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko mennä naimisiin kirkossa jos vain toinen kuuluu kirkkoon?
09.09.2006 |
Jotkut ovat väittäneet että nykyään saa mennä vaikkei toinen puoliso kuulu seurakuntaan. Pitääkö paikkansa?
Kommentit (2)
Kummankin on kuuluttava kirkkoon, jotta kirkollinen vihkiminen olisi mahdollista. Näin ollen vaihtoehdoksi jää vain siviilivihkiminen. Kirkollisen siunaamisen voi ottaa jälkikäteen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kirkkosiunauksen voi saada.. se on liki sama mutta ilman vihkivalaa