Miksi Klaukkalassa tänään niin paljon poliiseja?
Pitkin päivää näkyi joku moottoripyöräpoliisi ajelemassa pikkuteitä, lisäksi poliiseja virkapuvuissa ajamassa siviilihenkilöautoilla. Miksi? Keskustan lähialueilla siis.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 07:56"]
Matti Vanhanen pitää bileet?
[/quote]
Matilla lähti vähän homma käsistä, kun viesti bileistä levis FB:ssa.
Jos se Tuksun manageri on karannut kellokoskelta ja yrittänyt päästä kotikonnuille, ehkä ne etti sitä
hmm, Klaukkala epämääräisten jätepussien luvattu maa, mikään ei yllätä ; D
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 00:46"]
Poliisien kesäpäivät?
[/quote]
REPS!
Heh, kesäpäivät justiinsa... harmaissa henkilöautoissa näkyi muutamia tuttuja paikallispoliiseja poliisin univormuissa, mm. Ylitilantiellä ja Kiikkaistentiellä. Moottoripyöräpoliisia näkyi sekä iltapäivällä että illalla. t. ap
Siinähän on rakennustyömaa. jos ne etti pimeää työvoimaa tai työmaavarkaita. Tai sitten ne etsivät syyllistä putkirikolle, joka myös oli uudella rakennustyömaalla.
Onko tästä selvinnyt mitään lisää tietoa?