Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva terassi Helsingin keskustassa?

Vierailija
03.06.2013 |

vinkatkaa! En ole vuosiin siellä terdellä käynyt

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mbar, Henry's pub.

Vierailija
2/5 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattolaituri tai Ursula ehdottomat näin kesällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tornin Ateljee, jos maisemia tykkäät katsella. Samoin Loisteen terassi kymppikerroksessa Sokoksen talossa.

Vierailija
4/5 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattolaiturilla viihtyy siisti, tyylikäs ja kivasti käyttäytyvä pikkukakarakin samalla kun mamma tyhjää pullon moetin rosea ja hakee uuden isukin. Muuten ehdottomasti musiikkitalo - tilaa, aurinkoa, tyyliä, rauhaa ja pöytiintarjoilu.

Vierailija
5/5 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 09:38"]Mattolaiturilla viihtyy siisti, tyylikäs ja kivasti käyttäytyvä pikkukakarakin samalla kun mamma tyhjää pullon moetin rosea ja hakee uuden isukin. Muuten ehdottomasti musiikkitalo - tilaa, aurinkoa, tyyliä, rauhaa ja pöytiintarjoilu.[/quote]

Itseasiassa niitä mammoja lapsineen (ja isiäkin) oli todella paljon viimeviikolla kun kävin ottamassa muutaman skumpan siellä kattoterassilla...

Musiikkitalon terassi yllätti positiivisesti

Rahvaanomaisempaa meininkiä, hyvää olutta ja hellettä Lentävässä hollantilaisessa:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme