Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiallinen kysymys uskovaisille: mitä tekisit jos Raamattu paljastuisi pelkäksi

Vierailija
27.08.2006 |

huijaukseksi, kokoelmaksi keksittyjä tarinoita? Miten se vaikuttaisi loppuelämääsi? Romahtaisitko täysin vai yrittäisit hyväksyä sen tosiasian ettei Jumalaa ole olemassa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en ole löytänyt mitään niin toimivaa elämänfilosofiaa kuin sellaisen armollisen kristillisyyden, jossa kaikki synnit saadaan ja annetaan anteeksi. Se vapauttaa elämään. Lähinnä se, ettei tarvitse koko ajan kantaa hirveetä syyllisyyttä vaan saa olla ihan vapaasti iloinen, vaikka mokia tekeekin, niin se ainakin mua on kantanut.

Syyllisyys tuossa kontekstissa on kristillisyyden keksintöä. Ei se ole mikään lähtökohta josta kaikki aloittavat.

Vierailija
2/35 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se että raamattu osoittautuisi joksikin lorukokoelmaksi. Sen sijaan evoluutioteoria on osoittautunut huuhaaopiksi, kuten Darwin itsekin kuolinvuoteellaan asian totesi. Onneksi nykytiede on alkanut löytää yhä enenevässä määrin totuuksia lajien synnystä raamatussa esitetyssä järjestyksessä ja kas kummaa, dinosauruksetkin on saatu mahtumaan raamatun ilmoittamaan aikaikkunaan eli ei ne oikeasti olekaan elelleet miljoonia vuosia sitten vaan tuhansia vuosia sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaisin elämääni ilman uskoa Jumalaan. Tosin - voisi olla että uskoisin kuitenkin...

Vierailija
4/35 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos en voisi kokea yhteyttä edelleenkin.



Raamatussa on tutkimusten mukaan sellaisia numeerisia lainalaisuuksia, mitä ei ole löytynyt esim Koraanista tai muista kirjoista. Siitä on kirjoitettu kirja. Mutta kyllä Raamatun tekstin voi avata kunnolla ymmärrykselle vain Jumalan Henki.



Uudessa testamentissa toteutuu yli 200 vanhan testamentin profetiaa.



Summa summarum on että vaikka laitoin pari asiajuttua tähän, niin mulle Raamattu on kirjakokoelma, syntynyt Pyhän Hengen vaikutuksesta, jonka kautta voin saada ihmeellistä voimaa ja viisautta.



Mutta mun usko ei ole "kiinni" Raamatusta ollenkaan vaan kymmenistä, sadoista henkilökohtaisista kohtaamisista Jumalan kanssa.

Vierailija
5/35 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...koska Raamattu on kokoelma hyvin sekalaisia kertomuksia, runoutta ja julistusta noin tuhannen vuoden ajalta.



Siellä on myyttejä, todellista historiaa ja paljon sellaista jonka kohdalla kyse siitä "onko se totta" on mieletön.

Vierailija
6/35 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan evoluutioteoria on osoittautunut huuhaaopiksi, kuten Darwin itsekin kuolinvuoteellaan asian totesi. Onneksi nykytiede on alkanut löytää yhä enenevässä määrin totuuksia lajien synnystä raamatussa esitetyssä järjestyksessä ja kas kummaa, dinosauruksetkin on saatu mahtumaan raamatun ilmoittamaan aikaikkunaan eli ei ne oikeasti olekaan elelleet miljoonia vuosia sitten vaan tuhansia vuosia sitten.

Mistä näitä oikein sikiää? Tiesitkö, että kreationistien omilla sivuilla kehotetaan olemaan käyttämättä tuota Darwinin kuolinvuode -höpöä, koska se ei ole totta! Eikä sillä ole muutenkaan mitään merkitystä, koska evoluutioteoria ei Darwinin mietteisiin kaadu.

Ja laitapas tänne niitä nykytieteen totuuksia ja linkit vertaisarvioituun tutkimukseen? Mä lyön vaikka koko omaisuudestani vetoa, että katoat kuin pieru Saharaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perinnetarujen kokoelma. Kyllä minulle sen on jo äiti kotona opettanut.

t. uskovainen

huijaukseksi, kokoelmaksi keksittyjä tarinoita? Miten se vaikuttaisi loppuelämääsi? Romahtaisitko täysin vai yrittäisit hyväksyä sen tosiasian ettei Jumalaa ole olemassa.

Vierailija
8/35 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon siitä. Yrittäväthän tiedemiehet nytkin jatkuvasti todistaa yhtä jos toista mutta ei kaikki mikä tänään todistetaan ole enää huomenna voimassa.

Joten, en usko, että kukaan pystyisi ikinä todistamaan mitään sellaista täysin 100% luotettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan evoluutioteoria on osoittautunut huuhaaopiksi, kuten Darwin itsekin kuolinvuoteellaan asian totesi. Onneksi nykytiede on alkanut löytää yhä enenevässä määrin totuuksia lajien synnystä raamatussa esitetyssä järjestyksessä ja kas kummaa, dinosauruksetkin on saatu mahtumaan raamatun ilmoittamaan aikaikkunaan eli ei ne oikeasti olekaan elelleet miljoonia vuosia sitten vaan tuhansia vuosia sitten.

Mistä näitä oikein sikiää? Tiesitkö, että kreationistien omilla sivuilla kehotetaan olemaan käyttämättä tuota Darwinin kuolinvuode -höpöä, koska se ei ole totta! Eikä sillä ole muutenkaan mitään merkitystä, koska evoluutioteoria ei Darwinin mietteisiin kaadu.

Ja laitapas tänne niitä nykytieteen totuuksia ja linkit vertaisarvioituun tutkimukseen? Mä lyön vaikka koko omaisuudestani vetoa, että katoat kuin pieru Saharaan.

Tapio Puolimatka on kirjoittanut kirjan aiheesta joka on jo tunnettu - tosin kielletty- puheenaihe tiedemiespiireissä : Evoluutioteoria on tieteellisesti kestämätön

Vierailija
10/35 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapio Puolimatka on kirjoittanut kirjan aiheesta joka on jo tunnettu - tosin kielletty- puheenaihe tiedemiespiireissä : Evoluutioteoria on tieteellisesti kestämätön

Ja lisäksi sille annettiin jossain väitöstilaisuudessa ymmärtää, että viraltapano on lähellä jos virassaan höpisee vastaavia kuin väitöskirjassaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan evoluutioteoria on osoittautunut huuhaaopiksi, kuten Darwin itsekin kuolinvuoteellaan asian totesi. Onneksi nykytiede on alkanut löytää yhä enenevässä määrin totuuksia lajien synnystä raamatussa esitetyssä järjestyksessä ja kas kummaa, dinosauruksetkin on saatu mahtumaan raamatun ilmoittamaan aikaikkunaan eli ei ne oikeasti olekaan elelleet miljoonia vuosia sitten vaan tuhansia vuosia sitten.

Mistä näitä oikein sikiää? Tiesitkö, että kreationistien omilla sivuilla kehotetaan olemaan käyttämättä tuota Darwinin kuolinvuode -höpöä, koska se ei ole totta! Eikä sillä ole muutenkaan mitään merkitystä, koska evoluutioteoria ei Darwinin mietteisiin kaadu.

Ja laitapas tänne niitä nykytieteen totuuksia ja linkit vertaisarvioituun tutkimukseen? Mä lyön vaikka koko omaisuudestani vetoa, että katoat kuin pieru Saharaan.

Tapio Puolimatka on kirjoittanut kirjan aiheesta joka on jo tunnettu - tosin kielletty- puheenaihe tiedemiespiireissä : Evoluutioteoria on tieteellisesti kestämätön

Aika hataralla pohjalla ollaan, jos uskotaan yhtä huuhaa-ukkelia, jonka tekstista löytyy ristiriitoja ties kuinka paljon. En nyt itse jaksa ruveta käymään läpi, mutta tästä linkistä löytyy jotain asiapuhetta sentäs: http://suomenkuvalehti.fi/blogit/tahan-on-tultu/tapio-puolimatkan-steph… .

Vierailija
12/35 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

filosofista laatua. Ei sillä ole mitään tekemistä käytännön elämän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta Jarlan tekstistä.



"Ensinnäkin Hawkingin kuvausta maailmankaikkeuden synnystä kritisoidaan siitä, että se on ”kokonaan empiirisesti testaamaton”. Toivottavasti Puolimatka muistaa vaatia samaa Raamatun luomiskertomukselta."



Kun toivon vaihtoehtoja evoluutioteorialle, niin en ihan tällä tasolla tarkoittanut, vaan käytännössä. Mitä luonnossa oikeasti faktisesti tapahtuu ja mitä ei. Jos on lintulaji, joka on levinnyt mantereen joka kolkkaan, mutta mantereen ääripäissä olevat yksilöt eivät enää pysty lisääntymään keskenään, niin mistä siinä on tämän vaihtoehtoisen teoria mielestä kyse?

Vierailija
14/35 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattajien suurin ongelma on tässä tekstissä:



Näreaho ihmetteli myös Puolimatkan väitettä, että teismi muka toisi avoimuuden tieteelliseen keskusteluun tai tutkimuksen kenttään. Mitä tämä konkreettisesti tarkoittaisi? Mitä konkreettista teistinen perususkomus esimerkiksi biologian tasolla tieteeseen toisi? Mitä konkreettisia metodeja, selitysteorioita, selitysmekanismeja? Mikä on se konkreettinen mekanismi, jonka tämä teistinen perususkomuspaketti on viime vuosina tuonut tieteeseen?



– Viimeiseksi on tarjottu älykästä suunnittelua. Se on umpikuja. Mitä tarkoittaa suunnittelija? Kuka? Mitä? Missä? Milloin? Miten se määritellään? Joukko jotain henkiä jossakin? Jumala?



Näreaho kysyi, miksi meidän pitäisi ottaa juuri kristillinen Jumala perususkomukseksemme. Miksei suuri kurpitsa? Miksei joku muu? Mihin tällainen vaatimus perustuu? Perusteluja täytyy olla hiukan enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen uskovainen, kristitty, tosin en tiukan linjan fundamentalisti, ja olen sen verran perehtynyt raamatun historiaan että kyllä se aikamoinen satukirja on. Nimittäin niiltä osin että kirkolliskokoukset varsinkin 1000-luvulla muuttivat raamattua lukuisat kerrat. Keisari konstantinus raakkasi sitä oikein kunnon raskaalla kädellä, jätti evankeliumeja pois, muutti oppeja ja käsitteitäkin ja niillä tavoin käytti raamattua poliittisena pelivälineenä.



Joku vanha areameankielinen alkuraamattu voisi olla relevantti lähde, jos raamattua haluaisi aidoimmillaan ja puhtaimmillaan lukea. TÄllaisenaan sen validiteettiin ei ole kovin suuri uskominen.



Ja tämä ei ole jumalanpilkkaa! Vaan erilainen näkemys siitä mikä on auktoriteetti kristinuskossa. Itse kysyn luvan aina jumalalta suoraan, meillä on oikein hyvä keskusteluyhteys. En lue siis vastausta kirjasta, ja vielä vähemmän uskon jotain yksittäistä henkilöä (seurojen puhujamies, pappi tms) joka suodattaa vastaukset aina oman maailmankuvansa läpi.



Jumala sen sijaan on olemassa, oikein kovastikin, mutta sen ymmärtämiseen ja kokemiseen ei tarvita raamattua - eikä välttämättä edes kristinuskoa (jep, heittäkää nyt vaan ne kivet! ) :-)

Vierailija
16/35 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun profetioista on täyttynyt ainakin 80% ja kovaa vauhtia ennustukset on toteutumassa. Suosittelen tutkimaan asioita.. Olen nähnyt niin paljon selittämättömiä asioita elämässäni,suoranaisia ihmeitä, nähnyt asioita, en vain minä, vaan lähelläni olevat, että on pakko uskoa!!

Tässä yksi profetia, joka on täyttymässä.



Psalmi 83

Viholliskansat uhkaavat Herran kansaa

1. Laulu, Aasafin virsi.

2. Jumala, älä ole niin ääneti, älä ole vaiti, älä ole, Jumala, niin hiljaa.

3. Sillä, katso, sinun vihollisesi pauhaavat, ja sinun vihaajasi nostavat päätänsä.

4. Heillä on kavalat hankkeet sinun kansaasi vastaan, ja he pitävät neuvoa sinun suojattejasi vastaan.

5. He sanovat: Tulkaa, hävittäkäämme heidät olemasta kansa, niin ettei Israelin nimeä enää muisteta.

6. Sillä he neuvottelevat keskenään yksimielisesti, he tekevät liiton sinua vastaan:

7. Edomin teltat ja ismaelilaiset, Mooab ja hagrilaiset,

8. Gebal, Ammon ja Amalek, Filistea ynnä Tyyron asukkaat.

9. Myös Assur on liittynyt heihin, nämä ovat käsivartena Lootin lapsilla. Sela.



Ja keitä nämä kansat ovat nykypäivänä?

Edom: Edomilaiset ovat Eesaun, Jaakobin veljen, jälkeläisiä. 1. Moos 32:28 Jumala muuttaa Jaakobin nimen Israeliksi; israelilaiset ovat siis Jaakobin jäkeläisiä. Samoin Eesaun (= Edom) jälkeläset ovat edomilaisia: (1. Moos. 36:1, 9) "1.Tämä on kertomus Eesaun, se on Edomin, suvusta", 9. "Ja tämä on kertomus edomilaisten isän Eesaun suvusta, hänen, joka asui Seirin vuoristossa."

Edomilaiset siirtyivät Seirin vuoristoon ja sen takaisiin alueisiin. Edomin pääkaupunki oli Petra. Edomilaiset asuvat osin vielä Etelä-Jordaniassa, mutta suurelta osin ovat palestiinalaisia Länsirannalta (West Bank) Hebronin ollessa keskuskaupunki.

Ismaelilaiset ovat Abrahamin pojan Ismaelin perillisiä.(1.Moos.25:12-18)Ismaelilaiset levisivät kaikkialle arabian niemimaalle Egyptistä Eufratvirtaan.

Moabilaiset ovat Lootin vanhemman tyttären pojan perillisiä. 1.Moos.19:37. "Ja vanhempi synnytti pojan ja antoi hänelle nimen Mooab; hänestä polveutuvat mooabilaiset aina tähän päivään saakka." Moabilaiset asuivat Suolameren itäpuolella, edomilaisten pohjoispuolella, nykyinen Jordania.

Hagrilaiset ovat Saaran egyptiläisen palvelijan Hagarin (egyptil.) pojan perillisiä, joista polveutui 12 kansaa. (1.Moos.17:20, 1.Ak.5:10; 27:31) Heidät luetaan ismaelilaisiksi. Hagrilaiset olivat egyptiläisiä, jotka luultavasti levisivät laajalle arabian niemimaalle. Nykyinen Saudi Arabia.

Gebal (Byblos) sijaitsee Libanonissa yli 30 km Beirutista pohjoiseen. Se oli muinoin foinikialainen kaupunki. (Joos.13:5; Hes.27:9) Gebal oli osa muinaista Foinikiaa. Nykyisin Libanon.

Ammonilaiset periytyvät Lootin nuoremmasta tyttärestä. 1.Moos.19:38 "Ja myöskin nuorempi synnytti pojan ja antoi hänelle nimen Ben-Ammi; hänestä polveutuvat ammonilaiset aina tähän päivään saakka." Ammonilaiset asuivat Jordanjoen itäpuolella, nykyinen Jordania.

Amalekilaiset ovat Eesaun perillisiä.(1.Moos.36:12; 5.Moos25:17) Toisen tiedon mukaan amalekilaiset ovat muinainen kansa Arabian niemimaalla. Heidän kerrotaan perustaneen Medinan kaupungin. Amalekilaiset asuivat Israelin eteläpuolella, pääosin Siinain niemimaalla.

Filistealaiset olivat Haamin perillisiä. 1.Moos.10:6,13-14. "6. Ja Haamin pojat olivat Kuus, Misraim, Puut ja Kanaan.

13. Ja Misraimille syntyivät ...patrokselaiset, kasluhilaiset, joista filistealaiset ovat lähteneet, sekä kaftorilaiset" Filistealaiset asuivat kapealla rantakaistalla nykyisen Gazan tienoilla.

Tyyro oli muinainen Foinikian kaupunki. (Joos.19:29) Nykyisin Libanonia.

Assur polveutui Seemistä. 1.Moos.10:22 "Seemin pojat olivat Eelam, Assur, Arpaksad, Luud ja Aram." Assur sijaitsi nykyisen Syyrian ja osan Irakista tienoilla.

Lootin pojat olivat Lootin kahden tyttären sukurutsauksen kautta isästään syntyneitä kansoja.(1.Moos.19:30-33)

--------------------------------------------------

Tämäkin profetia toteutuu pian:



Ei enää pankkikorttia: mikrosiru ihon alle?





Mikrosiru mahdollistaa niin luottokortin kuin puhelimen toimimisen. Mutta pienelle sirulle kehitetään jatkuvasti lisäulottuvuuksia.



Brasiliassa puolestaan käynnistettiin äskettäin kokeilu, jossa koululaisten liikkumista seurataan koulupukuun ommellun mikrosirun avulla. Jos oppilas pinnaa tunnilta, välittyy tästä tieto koulun lisäksi kotiin, jolloin vanhemmat osaavat puuttua asiaan.



–?Nahan alle sijoitettu SIM- ja luottokortti saattaa myös houkutella. Voisit soittaa kaikilla kännyköillä kuin omallasi, ja shoppailu olisi yhtä juhlaa niin kuluttajalle kuin kaupalle: Kävelet vain sisään myymälään, otat tavaran ja marssit ulos. Järjestelmä hoitaa maksupuolen huomaamattasi, visioi laboratorioinsinööri ja erikoistutkija Matti LinnavuoAalto-yliopiston Sähkötekniikan korkeakoulun elektroniikan laitokselta.



Askeleen tähän suuntaan ottavat etäluettavat maksukortit, joita ei tarvitse työntää kaupan kassan maksupäätteeseen. Luottokunta uskoo niiden yleistyvän Suomessa jo ensi vuonna.



Savon Sanomat



DON´T TAKE IT - ÄLÄ OTA SITÄ



Tämä teksti on lyhennelmä amerikkalaisen tohtori Colin Sandersin kolmetuntisesta puheesta otsikolla "Mark of the Beast" ( suom.Pedonmerkki), jonka on suomentanut suomalais-syntyinen Australian kansalainen Veli Lavia.



Colin Sanders on tekniikan tohtori, joka on ollut mukana valmistamassa mikrosirua, josta hän on uskoontulonsa jälkeen käynyt julistamassa ympäri maailmaa: "älkää ottako sitä merkkiä!" Tänä päivänä tämä merkki on valmis jaettavaksi.



Sandersin ura on kulkenut CIA:n (lempinimeltään "Evergreen") ja FBI:n kautta tiedemies-ja insinööriryhmään, joka on suunnitellut erilaisia mikrochipsejä (m-siruja). Ryhmään, jonka pääsuunnittelija Sanders oli, kuului 100 miestä ja kaksi naista. Ryhmä sai tehtäväkseen erään Amerikassa toimivan suuren sairaalan ylilääkäreiden ja heidän avustajiensa kanssa suunnitella sellainen mikrosiru, joka yhdistäisi hermoradat erään nuoren naisen katkenneessa selkärangassa. Koe onnistui, ja he saivat tämän täysin liikuntakyvyttömän naisen alaraajat toimimaan. He tekivät ihmeen, josta mm. Valitut Palat on kirjoittanut pitkän tarinan. Tämä koe maksoi noin 1,5 milj. U.S.dollaria. Tämän kokeen sivutuotteena syntyi sellaisia mikrochipseja, joiden avulla voitiin hallita ihmisen mentaliteettia; sanalla sanoen, ihmisen päätöksiin voitiin vaikuttaa tämän sirun välityksellä! Eräästä ihmisestä saatiin sirulla manipuloiden kuin entisaikain natsisaksalainen yli-ihminen. Hän pursui intoa. Kun ärsykettä vielä hieman lisättiin, oli kaikki ohi. Tällä keinoin ihmisestä voidaan hetkellisesti tehdä kuin raivotautinen ja yhtäkkiä se voidaan myös lopettaa. Mikä hirvittävä sivutuote!



Mikäli ihmisessä on tämä siru, hänet voidaan paikantaa mistä maailmankolkalta tahansa ja nappia painamalla aktivoida hänet! Tämä siru on mikroskooppisen pieni; se on tavallisen ruiskeneulan kärjen kokoinen. Siinä on nyt jo noin 250000 komponenttia sisällä. Tiedemiehet sanovat, että siinä on vielä tilaa vaikka millä mitalla; elektronisesti siihen voidaan satelliitin välityksellä tallentaa lisää ohjelmia. Sirun asennus ihon alle voidaan suorittaa tavallisen verikokeen yhteydessä!



Kun ryhmä oli saanut tämän mullistavan chipsin aikaiseksi, tuli lisää tiedonjanoa. Jotta merkki saataisiin kerta-asennuksella pysyvätoimiseksi, tarvitsi se voimalähteen itseensä. Tällöin löydettiin Litium-paristo, joka varaa itseään pelkän lämmönvaihtelun vuoksi. Kun tutkittiin mistä ihmisessä löytyvät ne paikat, joissa lämmönvaihtelut ovat suurimmillaan, haivaittiin, että kaksi paikkaa on ylitse muiden: otsassa tukan rajassa ja oikean käden selkämysalueella. -----------



Pelkästään ruumiinlämpätila, joka on noin 98,6- 104 Fahrenheitia, riittää toteuttamaan ihmisessä tämän kaiken; "patteria" ei tarvitse koskaan vaihtaa. Mikään maanpäällinen armeija ei koskaan pystyisi tällaiseen hallintaan; nyt yksi ainoa impulssi synnyttää hirvittävän "armeijan".Kaikki on valmista!



Johanneksen ilmestys

Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niin kuin karitsan sarvet, ja se puhui niin kuin lohikäärme. Ja se käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani. Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden. Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi. Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: Pedon nimi tai sen nimen luku. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi." Ilm.13)



Tri Hanrick Eldeman EY:n (Euroopan yhteisön) päätietokoneanalyytikko, ilmoitti helmikuussa 1975, että tekeillä oli tietokoneohjelma maailman taloudellisen kaaoksen korjaamiseksi. Se oli mahdollista tuolloin Brysselissä sijaitsevalla kolmikerroksisella tietokoneella, jonka lempinimi on "peto". Myöhemmin tietokone siirrettiin Monet-rakennukseen Luxemburgiin. Eldemanin mukaan tietokone pystyy numeroimaan jokaisen ihmisen maailmassa ja se voitaisiin toteuttaa käyttämällä kolmea kuusinumeroista yksikköä!



Myöhemmin on saatu selville, mihin nuo kolme kuuden numeron yksikköä perustuvat:



1. syntymäaika: Kirjoitettuna järjestyksessä vuosiluku, kuukausi ja päivä.



2. sijainti: Maailma on jaettu satelliiteista otettujen kuvien avulla neliöihin, jota kutsutaan "meshblock" -järjestelmäksi. Jokainen neliö jaetaan taas pienempiin neliöihin jne. kunnes päästään kokoihin, jotka vastaavat lopulta kaupunkia, kaupunginosaa ja katua. Jokaisella neliöllä on kaksinumeroinen luku. Sijaintikoodi syntyy täten kolmen neliön luvuista osoittaen henkilön tarkan asuinpaikan.



3. lisätunnus: Siltä varalta, että kadulla asuisi kaksi saman ikäistä henkilöä, tarvitaan lisäksi vielä lisätunnus.







Vierailija
17/35 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaa ei voisi olla olemassa, vaikka Raamattu paljastuisikin keksityiksi tarinoiksi? Ehkä se olikin Jumalan suunnitelma?



En ole ihan varma uskostani, mutta uskovaisten seurassa aikaa vietettyäni olen varma, että he ajattelisivat yllämainitulla tavalla.

Vierailija
18/35 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset lopun merkit Luukas 21

Jotkut kysyivät: "Opettaja, milloin tämä kaikki tapahtuu? Mikä on merkkinä siitä, että se aika on tulossa?" Jeesus sanoi: "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä. Ja kun kuulette sodista ja levottomuuksista, älkää hätääntykö. Näin täytyy ensin käydä, mutta loppu ei tule vielä silloin."



Ja hän jatkoi:



"Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja joka puolella on suuria maanjäristyksiä, nälänhätää ja ruttotauteja. Kauhistuttavia asioita tapahtuu, ja taivaalla näkyy suuria ennusmerkkejä.



"Auringossa, kuussa ja tähdissä näkyy merkkejä. Meren aallot pauhaavat jylisten, ja maan päällä ovat kansat ahdistuksen ja epätoivon vallassa. Kaikki lamaantuvat pelosta odottaessaan sitä, mikä on kohtaava ihmiskuntaa, sillä taivaiden voimat järkkyvät. Silloin nähdään Ihmisen Pojan tulevan pilven päällä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan. Kun nuo tapahtumat alkavat, nostakaa rohkeasti päänne pystyyn, sillä teidän vapautuksenne on lähellä.

Vierailija
19/35 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksittyjä tarinoitahan se vain onkin. Ei kai kukaan täysjärkinen muuta luule?

Vierailija
20/35 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Auringossa, kuussa ja tähdissä näkyy merkkejä. Meren aallot pauhaavat jylisten, ja maan päällä ovat kansat ahdistuksen ja epätoivon vallassa.

tällä hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän