Lue keskustelun säännöt.
Muutto ja kouluikäiset lapset, kokemuksia?
16.09.2006 |
Olemme suunnittelmassa muuttoa, mutta asiassa arveluttaa lapset (esikoululainen ja tokaluokkalainen). Miten lapset ovat sopeutuneet ryhmän vaihdokseen? Entä luopumiseen tutuista harrastuksista ja kavereista?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla