Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vikingline: Food Garden vai Buffet

Vierailija
29.07.2013 |

Pitkästäpitkästä aikaa tarkoitus käydä Tukholman risteilyllä Helsingistä kun saatiin ilmainen risteily ja lapset haluaa (koululaisia). Ollaan aina syöty buffetissa mutta millainen food garden on? Entä onko siellä ravintoloita jos ei varaa etukäteen niin muuta kuin kahvilatyyppistä. Tuntuu hassulta kahtena peräkkäisenä iltana syödä pitkan kaavan mukaan, toisaalta ei siellä laivalla muutakaan tekemistä ole....

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Food garden oli ehdottomasti parempi kuin Buffa!

Hienompi, rauhallisempi ja siistimpi ravintola ja ruoka todella hyvää.

Itse otin vain sen alkupalapöydän ja jälkiruuat...NAM.

Mies ja poika jaksoivat juuri ja juuri syödä sen pääruuankin listalta.

Vierailija
2/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ostaa se arvokuponki netistä? Vai pääseekö suoraan laivalla? Vai varaanko vaan pöydän? Kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buffetti tietysti, laivalla kuuluu perinteisesti syödä seisovassa pöydässä : ) Just lauantaina syötiin, ähkyhän siellä aina tulee. Tykkään rennommasta meiningistä.

Vierailija
4/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laivalla enää buffettiin pääse, kaikki paikat varattuja jo maissa.

Vierailija
5/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempi parempi. Kaksi suuntaa, eli ota molemmat. Garden mennessä ja buffa tullessa.  Ja tottakai kannattaa varata etukäteen saa halvemmallakin.

Vierailija
6/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin muutama viikko sitten. Voin suositella molempia. Yllätyin buffan tarjonnasta. Petyin pahasti lasten pöytiin. Buffan viinitkin olivat yllättävän hyviä. Varaa pitkähihaista vaatetta päälle. Kamalan tehokas ilmanvaihto laivalla oli lähes joka paikassa. Palelin kokoajan... Myös lapsia leikkipaikassa vahtiessani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se Food Garden siellä on? Onko se siinä leikkipaikkaa vastapäätä?

 

Jos on, niin en voi suositella. Laatuunsa nähden aivan ylihintaiset annokset. En voi hyvällä tahdollakaan sanoa kummankaan meidän annosta hyväksi, kohtuullinenkin on jo liioittelua. Lasten annokset perusmättöä, tosi ankeaa.

 

Vierailija
8/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi äh, siis tuossahan lukikin että Viking Line. Itse puhuin Silja Serenade / Symphonysta. Sori, unohtakaa siis nro 8 kommentti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Food Gardenin aamupala ainakin oli ihana, ja tunnelma rauhallisempi kuin Buffassa. Ehdottomasti otetaan jatkossa aamupalat Food Gardenin puolelta. 

Vierailija
10/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vitsi. Seiskakin sekoitti laivat. Kävimme Siljalla. Sorry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 13:05"]

Käytiin muutama viikko sitten. Voin suositella molempia. Yllätyin buffan tarjonnasta. Petyin pahasti lasten pöytiin. Buffan viinitkin olivat yllättävän hyviä. Varaa pitkähihaista vaatetta päälle. Kamalan tehokas ilmanvaihto laivalla oli lähes joka paikassa. Palelin kokoajan... Myös lapsia leikkipaikassa vahtiessani.

[/quote] Kuuma täällä on, terveisiä Amorellalta!

Vierailija
12/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Food Garden ehdottomasti. Tosin tämä johtuu suurelta osin siitä, etten pidä buffoista yleensäkään. Nautin myös hyvästä palvelusta. Aamiainen jotenkin vielä ok... En siis halua jonotella, olen aikas nirso ja ruoan laatu korvaa aina määrän. Pidän myös laadukkaista viineistä. 

Viime reissulla (käymme kyllä tosi harvoin) syötiin Food Gardenissa (ihan ok), teini-ikäinen poikamme söi ystävänsä kanssa buffasta, heillä pohjaton ruokahalu, urheiljoita kun ovat:).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme lähdössä Vikingillä Helsingistä Tukholmaan, ja meille on varattu paikat buffetista. Tärkein syy siihen on kolme teini-ikäistä poikaamme, joilla on aivan pohjaton ruokahalu. Buffassa voivat vetää vatsansa täyteen ihan mitä huvittaa kohtuuhinnalla.

Aamuksi meillä on aamiainen Food Gardenissa, en kestä sitä normiaamiaisen kaaosta. Food Gardenin puolella on sentään vähän rauhallisempaa.

Me palaamme muutaman päivän päästä Turun laivalla, ja siellä emme todellakaan enää toista kertaa samalla matkalla halua buffetissa syödä. Luultavimmin syömme kunnolla jo Tukholmassa, ja laivalla otamme sitten tarpeen vaatiessa jonkun voileivän tms (joista äkkiä kyllä kertyy iso hinta, suhteettoman kallista verrattuna vaikka juuri buffettiin).

Vierailija
14/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viikonloppuna ei buffetissa ollut mitää jonoja eikä kaaosta, vaikka kaikki pöydät oli täynnä. Se porrastus toimii hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole käyneet vuosiin Helsingin laivoilla, mutta sitäkin useammin Turun laivoilla ja lähes aina olemme syöneet Food Gardenissa.

FG:ssä on mielsestämme parempaa ruokaa ja rauhallisempi ympäristö.

Aamiaisenkin nautimme yleensä FG:ssä. Vikingillä siellä on parempaa ruokaa kuin buffetissa ja IHANA rauha.

Erehdyin pitkästä aikaa lounasbuffettiin vuodenvaihteessa ja löydettyäni pitkän tumman hiuksen texmex-pöydän valkosipulikulhosta, en kaipaa sinne uudestaan ainakaan seuraavaan kymmeneen vuoteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän