Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän palstan "oppien" mukaan

Vierailija
25.08.2013 |

jokaisen tulee olla akateeminen, mieluiten vähintään tohtori. Mikään muu ei ole mitään. Mitenkähän tämä yhteiskunta pyörisi, jos noin olisi? Jos kaikki olisivat papereita pyöritteleviä ylempiä virkamiehiä, tämä maailma pysähtyisi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ylempiä virkamiehiä" Buhaha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän