Lue keskustelun säännöt.
Muutama tunti ostoskeskuksessa, ja taas tunne
13.01.2013 |
"mitä mä täällä oikein teen", siis plääh, täysin turha reissu, mua ei enää inspiroi ostaminen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla