Lue keskustelun säännöt.
MIES! Miksi (vapaaehtoisesti) lapseton nainen on mielestäsi epäilyttävä?
23.01.2013 |
Olen huomannut, että varsinkin keski-ikäiset ja sen ylittäneet miehet pitävät lapsetonta naista jotenkin "epäilyttävänä". Naiset sen sijaan suhtautuvat useammin niin, että jokainen tavallaan. Toki äidit saattavat sääliä lapsettomia ja lapsettomat äitejä, mutta periaattessa ymmärtävät toisen valinnan.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joka tuollaista "sanoo". En ole (mies itsekin) kertaakaan törmännyt tällaisiin miehiin, jotka näin ajattelisivat.