Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ARGH

Vierailija
30.01.2013 |

meinasi palaa käämi tänään; tulin töistä kotiin 550 dösällä ja se oli täysi kuin mikä, eiköhän kyytiin tule äiti lastenvaunujen ja noin 3 vuotiaan kanssa, se äiti niiskutti - seisoin sen vieressä ja teki mieli tirvaista nenään :)



Se jostain syystä ärsytti aivan suunnattomasti.



Olin väsynyt töistä - on syy....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mulla meinas tulla itku kun katsoin Tohtori Sykeröä. Kuukautiset on mun tekosyy...

Vierailija
2/2 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan?



Olin tänään bussissa 550, Helsingin puolella, kuvailemasi katraan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän