Lue keskustelun säännöt.
ARGH
30.01.2013 |
meinasi palaa käämi tänään; tulin töistä kotiin 550 dösällä ja se oli täysi kuin mikä, eiköhän kyytiin tule äiti lastenvaunujen ja noin 3 vuotiaan kanssa, se äiti niiskutti - seisoin sen vieressä ja teki mieli tirvaista nenään :)
Se jostain syystä ärsytti aivan suunnattomasti.
Olin väsynyt töistä - on syy....
Kommentit (2)
Mihin aikaan?
Olin tänään bussissa 550, Helsingin puolella, kuvailemasi katraan kanssa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tänään mulla meinas tulla itku kun katsoin Tohtori Sykeröä. Kuukautiset on mun tekosyy...