Lue keskustelun säännöt.
Sallitko sotaleikit?
Kommentit (5)
vesisota varsinkin on hurjan hauskaa,
miksei lumisotakin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No se vähän riippuu. Leikkiaseita en huusholliin aio hommata, en aio kasvattaa mitään pikku-redneckejä ja ne pitävät yleensä rasittavaa ääntä. Vesipyssyt ja jotkin imukuppijousipyssyt on sitten asia erikseen.
5 jatkaa
Lähimetsikössä saavat puolestani leikkiä sotaa, kunhan eivät töki toisiaan millään kepeillä tms.
Miksen sallisi? Normaali nahistelu ja aggressiivisuus kuuluu erityisesti poikien leikkeihin ja ne ovat osassa sitä, että pojasta tulee tasapainoinen mies, joka pystyy hallitsemaan toisten mättämistä kuonoon.