Lue keskustelun säännöt.
Mitä eroa on bikinirajojen "siistimisellä", tai jos poistaa kokonaan ne karvat samalla?!
08.12.2012 |
Minusta sama kun niihin karvoihin kuitenkin kajotaan.
Kommentit (6)
Kerran kun saunoessa sheivasin biksurajoja niin silloin 6 v tyttäreni kysyi "miksi et ajele niitä kokonaan pois?".. Ihmettelin sitten sitä itsekin ja aloinkin sheivaamaan kaiken joka jäikin tavaksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vähän sivusta (eli ne karvat, joita ei pikkuhousut peitä).
Jos poistat kaikki, olet posliini, jos poistat bikinirajan, omaat siistin karvakolmion.
siistitkö kampausta vähän latvoista vai ajeletko pään kaljuksi?
Kun ei viitsi kikkailla noilla rajauksilla. Myös epiloin tuosta kummulta samalla kun sääret käsittelen.
Pisteet päivän tyhmimmästä kysymyksestä :D
jos siistitää bikinirajat siistitään reidet ei isojahäpyhuulia