Lue keskustelun säännöt.
Työtön isä jäi hoitamaan sairasta 4-v, olikin kännissä!!
30.01.2013 |
Lapsi jäi kotiin isin kaa ja kun tulin kotiin, isi kuorsasi kuin tukki, sammuneena. Onneksi tein lyhyemmän päivän.. isi oli ollut unten mailla lapsen mukaan jo aika kauan, oli tehnyt palapeliä ihan rauhallisena, yrittänyt herättääkin isiä.
Niin karsee tunne, niin hirvittävä pettymys ja suru, mitä helvettiä tässä voi tehdä. Huomenna jään itse kotiin, tietty. Miten saa isän edesvastuuseen, se oli heitteillejättö !!! Herättyään oli sitä mieltä, että lapsen kanssa oli niin ihana päivä ja olen hullu sekopää, kun edes kuvittelenkin moista. Kännissä oli kuin paskakasa.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kannata mitään juopporetkua katsella. Kunnollisiakin miehiä on.
puhalluttamaan isukki?