Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten parantaa omaa viehättävyyttä miesten silmissä? Nettideittiprofiilissa ja livenä

Vierailija
01.05.2024 |

Niin? Onko huulipuna aina plussaa?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduta.

Vierailija
2/66 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silarit ja pimpintiukennus

oletan että olet jo hoikka 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti! Joku typerys kysyy oikeasti tällaista!!!

Vierailija
4/66 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alottaa sillä että vastaa johonkin miehen viestiin asiallisesti . Joo tai ei vastaus tuskin ketään sytyttää. 

Vierailija
5/66 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppaan kannattaa panostaa.

Treenaa ja hanki timmi kroppa

Vierailija
6/66 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile.

Vierailija
7/66 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me tiedetään mikä toimii Grinderissä?

Vierailija
8/66 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyily ja pue päälle kunnolla istuvat vaatteet (ei säkit, mutta ei liian tiukatkaan), se vie jo pitkälle mielenkiinnon herättämisessä. Omaa olemusta ja kroppaa ei kannata hävetä, sillä makuja on hyvin monia. 

Vierailija
9/66 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyily ja pue päälle kunnolla istuvat vaatteet (ei säkit, mutta ei liian tiukatkaan), se vie jo pitkälle mielenkiinnon herättämisessä. Omaa olemusta ja kroppaa ei kannata hävetä, sillä makuja on hyvin monia. 

=sokerideitti

Vierailija
10/66 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on kasvattaa pidemmät hiukset ja pitää ne auki

Vierailija
11/66 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit tyrkylle ja niin lyhyt hame että hyvä että peittää persposket

Vierailija
12/66 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä näistä ei mikään toiminut. Ei timmi kroppa, ei hymyily, ei vakava naama, huulipuna, ei hiukset, ei rintojen korostaminen.. Ihan ok nätti olen. Lopetin sitten yrittämästä kun en enää tiennyt mitä tehdä toisin. Kokeilin oman maun rajoissa komeimmasta ja ei-niin komeasta päästä. Ei mitään eroa. Kyseessä siis suomalaiset miehet. En tiedä mitä suomalaiset miehet hakevat, mutta minä se en ole. :D

Vierailija
13/66 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit tyrkylle ja niin lyhyt hame että hyvä että peittää persposket

Oikeasti uskon, että tää on ainoa toimiva tapa, joten peli jää tähän kun en halua joutua sinne naisten slutshame-ketjuun ylilaudalle tinderkuvien kanssa.

Vierailija
14/66 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä näistä ei mikään toiminut. Ei timmi kroppa, ei hymyily, ei vakava naama, huulipuna, ei hiukset, ei rintojen korostaminen.. Ihan ok nätti olen. Lopetin sitten yrittämästä kun en enää tiennyt mitä tehdä toisin. Kokeilin oman maun rajoissa komeimmasta ja ei-niin komeasta päästä. Ei mitään eroa. Kyseessä siis suomalaiset miehet. En tiedä mitä suomalaiset miehet hakevat, mutta minä se en ole. :D

Joo saman huomannut. Ghostaavat vaan jonkun ajan päästä

Vierailija
15/66 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy plastiikkakirurgilla. 

Vierailija
16/66 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat kuntoon. Moni ei saanut koskaan riittävää hammashoitoa, ei saa vieläkään, eikä halua deittailla. Rahakkaiden hommaa tavata kumppani. Harmi jos nuorena jo tuo tilanne joillakin.

Vierailija
17/66 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat Stay-upit jalkaan, "mini mini" hame ja avo rintsikat yhteen kuvaan + mustia sydämmiä, niin saat 100 tykkäystä / päivä riippumatta painostasi, iästäsi tai sukupuolestasi. 

ps. kokemusta on

Vierailija
18/66 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt sitten jotain muuta vikaa on. Ehkä luonne ei miellytä. 

Vierailija
19/66 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huulipunan lisäys on kyllä hyvä idea, mielellään kirkkaan punaista ja sitten vain huulet sillä lailla seksikkäästi törrölleen. Kokeilepa

Vierailija
20/66 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan puhdas arvaus, että olet 4/10 ja hait 8-10/10 miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän