Itse teen samoin kuin maitokiisselin. Ensin vispaan kananmunan ja vähän sokeria, lisään maidon ja sitten maizenasuurusteen, kun maito on lämmennyt mutta ei vielä kiehu. Suklaakiisseli siitä tulee kaakaolla maustamalla, mokkakiisseli vaikka pikakahvijauheella. Minusta sillä tulee parempaa kuin oikealla kahvilla.
Itse teen samoin kuin maitokiisselin. Ensin vispaan kananmunan ja vähän sokeria, lisään maidon ja sitten maizenasuurusteen, kun maito on lämmennyt mutta ei vielä kiehu. Suklaakiisseli siitä tulee kaakaolla maustamalla, mokkakiisseli vaikka pikakahvijauheella. Minusta sillä tulee parempaa kuin oikealla kahvilla.