Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään ylimääräistä brio grow -syöttötuolia?

Vierailija
21.01.2013 |

Hei! Löytyisikö keneltäkään ylimääräistä brio grow -syöttötuolia, mielellään mustaa, mutta myös muita värejä voi ehdottaa!! Haluaisin niin kovasti ostaa sellaisen, mutta mistään ei löydy... Myykää nyt joku minulle sellainen!! :) Tai tietääkö kukaan, mistä sellaisen voisi löytää? Vastailkaa niinakoi@paju.oulu.fi

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hop...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän