Lue keskustelun säännöt.
Laura Voutilainen olisi voinut olla illan kuningatar
08.12.2012 |
Jos se olisi jättänyt tuon kimaltelevan veskan ja kimallekengät pois. Jotkut yksinkertaiset valkoiset avokkaat ja valkoinen pieni kirjekuorilaukku olisi pelastanut tuon asun.
http://www.iltalehti.fi/linnanjuhlat/2012120616421335_lj.shtml
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meni upea puku hukkaan liialla hörsöilyllä, mutta Voutilainen ei ole ikinä ollut mikään esimerkki tyylistä