Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sulla olisi vain joka 8. viikonloppu koko perheen kanssa yhteistä aikaa...

Vierailija
12.01.2013 |

niin miten haluaisit viettää sen viikonlopun?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että haluaisin nauraa mahdollisimman paljon yhdessä perheeni kanssa. Sama se miten siihen päästään, mutta paras olisi jos kaikilla olisi yhdessä hauskaa. Riippuu aika pitkälti perheestä mitä se hauska sitten on.

Meidän perheessä, minä ja pieni lapsi, se olisi varmaankin metsäretki, uimahallireissu, leipomista, ulkoleikkejä ja sen sellaista.

Vierailija
2/7 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan väsyksissä työelämän vuoksi, ja eipä onnistunut yhteinen kotiviikonloppukaan, kun yksi aivokääpiö tuppautuu puoliväkisin perheeseemme juuri nyt, kun se harvinainen vapaa olisi :(



Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan väsyksissä työelämän vuoksi, ja eipä onnistunut yhteinen kotiviikonloppukaan, kun yksi aivokääpiö tuppautuu puoliväkisin perheeseemme juuri nyt, kun se harvinainen vapaa olisi :(

Ap

Vierailija
4/7 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

herätys 7.30, aamupala ja lehden lukeminen, pyykit koneeseen, lapset harrastuksiin, kotitöitä, lounas, lapset kotiin harrastuksista, tiskit koneeseen, sähköposteja, tietokoneella pelaamista jne., päivällinen ...



Meillä viikonloput eivät ole koskaan yhteistä aikaa, joten en osaisi tehdä mitään erityistä.

Vierailija
5/7 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunotaan ja vähän herkutellaan, katsotaan leffa.



La aamusta ensin siivotaan, sitten käydään ulkona kunnolla, mikäli sää siihen sopiva. Loppupäivä köllitään ja hömpötellään.



Su mennään leffaan, uimaan tms, kesällä mentäis uimaan ulos, ei halliin.



Mitään ns ekstraa ei kuitenkaan tehtäis, ehkä vaan tiiviimmiin tehtäs ne, mitä aiotaan.

Vierailija
6/7 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitettaisiin ruokaa, ulkoiltaisiin, mahdollisesti kyläiltäisiin lyhyesti tai kutsuttaisiin vieraita yhtenä iltana.



Meillä lasketaan perheeseen isovanhemmat ja kummit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette sano kavereillene, että tuona viikonloppuna ei vierailla.

Ollaan väsyksissä työelämän vuoksi, ja eipä onnistunut yhteinen kotiviikonloppukaan, kun yksi aivokääpiö tuppautuu puoliväkisin perheeseemme juuri nyt, kun se harvinainen vapaa olisi :(

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän