Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet miten kolestrolia-rajaa pumpataan alaspäin?

Vierailija
12.12.2025 |

Mainos selittää että raja on 1.4 LDL osalta.

=D=D=D=D

Ja  kohta nämä meidän viisaat laskevat suositusrajaa ja valtio maksaa kun 100 000 uutta statiineiden  käyttäjää ilmaantuu kuin tyhjästä.

Herätkää nyt  päättäjät vastustamaan  valtion lypsäystä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei välitä. Ikään kuin valtion  kassa olisi pohjaton, demareiden mukaan.

Vierailija
2/21 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen on tarkoitus hyödyttää lääketehtaita joihin kaikilla näillä valtion päättävillä on yhteydet, veronmaksajien rahalla hyödytetään globalistien taskuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja on 1.4 niille, joilla on jo kerran ollut infarkti

Vierailija
4/21 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksessa puhutaan sydänkohtauksen saaneista. Tässä terveyskirjastosta kopsattua:

Tavoitearvot harkitaan yksilöllisesti valtimotaudin kokonaisriskin perusteella (Käypä hoito -suositus, 2022)

LDL kolesterolin tavoite on alle 3.0 mmol/l, jos valtimotaudin riski on pieni

LDL kolesterolin tavoite on alle 2.6 mmol/l, jos valtimotaudin riski on kohtalainen

LDL kolesterolin tavoite on alle 1.8 mmol/l, jos valtimotaudin riski on suuri

LDL kolesterolin tavoite on alle 1.4 mmol/l tai mahdollisimman lähellä sitä, jos valtimotaudin riski on erityisen suuri

Vierailija
5/21 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI  ... geneeriset eli rinnakkaisvalmisteet ovat edullisia, usein vain muutamia euroja (esim. 100 tabua atorvastatiinia 3-4 €, simvastatiinia 7-8 €, rosuvastatiinia 3 €),

Vierailija
6/21 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut ja tehtiin pallolaajennus. Statiineja olen syönyt vuodesta 2004 alkaen. Kolesteroli silti lähes 4. Ennen infarktia oli lähes 7.

Vierailija
7/21 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut ja tehtiin pallolaajennus. Statiineja olen syönyt vuodesta 2004 alkaen. Kolesteroli silti lähes 4. Ennen infarktia oli lähes 7.

Kokonaiskolesteroli vai LDL?

Vierailija
8/21 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut varmaankin kokonaiskoleterolista?

Vierailija
9/21 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo rajat on LDL-kolesterolille. Ei siis kokonaiskolesterolille.

Vierailija
10/21 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea ratkaisu on estää kolesterolin hapettuminen=tarttuminen suoniin antioksidanteilla ja elintavoilla.Ei kolesteroliarvoa saada mitenkään niin alas että se itsessään riittäisi estämään sen haitat.

Vierailija
11/21 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa oikea ratkaisu on estää kolesterolin hapettuminen=tarttuminen suoniin antioksidanteilla ja elintavoilla.Ei kolesteroliarvoa saada mitenkään niin alas että se itsessään riittäisi estämään sen haitat.

Suurin osa tukospotilaista on keskiverto-kolesteroleilla.Kyse on hapettumisesta jonka voi estää.Vain harvoilla on perinnöllisesti poikkeuksellisen korkea kolesteroli,siihen sopii sitten statiinit.

Vierailija
12/21 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokonaiskolesteroli vai LDL?

Kokonais, mutta huonompaa kolesterolia taitaa olla kaksi kolmannesta.

Vierailija
13/21 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin puhun.

Vierailija
14/21 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo rajat on LDL-kolesterolille. Ei siis kokonaiskolesterolille.

Kyllä minä sen tiedän.

Vierailija
15/21 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin puhun.

Miksi, koska siitä ei edes ollut kyse

Vierailija
16/21 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tukospotilaista on keskiverto-kolesteroleilla.Kyse on hapettumisesta jonka voi estää.Vain harvoilla on perinnöllisesti poikkeuksellisen korkea kolesteroli,siihen sopii sitten statiinit.

Ja tutkijoiden mukaan ihmisen luontainen kolesteroliarvo on sellainen johon ei kukaan pääse edes päättömällä lääkityksellä (!!??)

Vierailija
17/21 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Statiineja määrätään turhan suurilla annostuksilla, 2.5 - 5 mg muutama kerta viikossa riittää. 

Vierailija
18/21 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuo perinnöllisesti poikkeuksellisen korkea kolesteroli. Puolet suvusta kuollut viisikymppisinä sydänkohtaukseen. Luultavasti olisin kuollut itsekin, mutta edistyneen lääketieteen ansiosta olen elossa vielä yli kuusikymppisenä.

19/21 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä joilla ei vielä ole sepelvaltimotautia on LDL-kolesterolin korkea pitoisuus veressä määrä vahva ennustaja tulevalle sydänkohtaukselle.

Aiemmat keskustelut samasta aiheesta:

https://www.vauva.fi/haku?keys=LDL&sort&searchpage

M60

Vierailija
20/21 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ala sotkemaan aapeeta, tuo on ihan liian vaikea sana hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan